miércoles, 6 de diciembre de 2017

Frayemos el sou réxime

[LLI]
El Réxime del 78 sigue vixente 39 años depuéis, retroaliméntase cada día de la dreita postfranquista, de la nueva dreita y de la socialdemocracia. Síguennos condenando a un réxime capitalista basáu na falta de llibertá individual y colectiva, con nulos valores democráticos, militarizáu, monárquicu y opresivu escontra deillos puebros atrapaos por esti orde institucional. Vémonos abligaos a sufrir un orde escurríu y empobináu por y pa las élites españolas, seguidoras del réxime franquista. La constitución utilízase cumo bas xurídica e ideolóxica pa llexitimar el Réxime franquista, de feito, esta constitución está escurrida pa crear un ambiente seguru pa los partíos constitucionalistas. Asina, dita constitución crea un orde casi inalterable y conservador, au los cambios y transformaciones son inviables.
Por eso s’usa la transición cumo referente democráticu y de llibertá, cuando la única alternativa que se plantegaba a la constitución yera’l franquismu y nun
dieron voz a outras posibilidades. L’Estáu Español, los medios de comunicación y las élites políticas y culturales fixeron el sou papel a lo llargo d’estas décadas, espublizando l’espíritu de la transición y reprimiendo a los movimientos políticos contrarios a esta.
Por ello dende la mocedá representante de la esquierda llionesa, anticapitalista y feminista, y por ende revolucionaria, creemos na lluita pola soberanía popular, creemos que destruyir el Réxime del 78 y las suas normas del xuegu sedría un primer pasu p’algamar la llibertá.
Desobedezcamos a las instituciones, rompamos cona sua hexemonía de la burguesía española, deslexitimemos la constitución que nos niega’l dreitu a existir y a vivir en verdadeira democracia y llibertá, y exerzamos la solidaridá y el sofitu mutuu entre los distintos puebros.
¡Frayemos el sou réxime!



[GAL]
O Réxime do 78 segue vixente 39 anos despois, retroaliméntase cada día da dereita postfranquista, da nova dereita e da socialdemocracia. Séguennos condenando a un réxime capitalista baseado na falta de liberdade individual e colectiva, con nulos valores democráticos, militarizado, monárquico e opresivo cara aos distintos pobos atrapados por esta orde institucional. Vémonos obrigados a sufrir unha orden ideada e dirixida por e para as elites españolas, seguidoras do réxime franquista. A costitución utilízase como base xurídica e ideoloxica para lexitimar ao Réxime do 78, de feito esta constitución está totalmente ideada para crear un ambiente seguro para os partidos constitucionalistas. Asina, dita constitución crea unha orde case inalterable e conservadora, onde os cambeos e transformacións son inviables.
Por iso se utilízase a transición como referente democrático e de liberdade, cando a única alternativa que se expuñaba á constitución era o franquismo e non deron voz a outras posibilidades. O Estado Español, os medios de comunicación e as élites políticas e culturais fixeron o seu papel ao longo destas décadas, difundiendo o espírito da transición e reprimiendo aos movementos políticos contrarios a esta.
Por iso desde a mocidade representante da esquerda leonesa, anticapitalista e feminista, e polo tanto revolucionaria, cremos na loita pola soberanía popular, cremos que destruír o réxime do 78 e a súas normas do xogo sería un primeiro paso pa alcanzar a liberdade.
Desobedezamos ás institucións, rompamos coa hexemonía da burguesía española, deslexitimemos a constitución que nos nega o dereito a existir e a vivir en verdadeira democracia e liberdade e exerzamos a solidaridade e o apoio mutuo entre os distintos pobos.
Rompamos o seu réxime!


[CAS]
El régimen del 78 sigue vigente 39 años después, se retroalimenta cada dia de la derecha postfranquista, de la nueva derecha y de la socialdemocracia. Nos siguen condenando a un régimen capitalista basado en la falta de libertad individual y colectiva, con nulos valores democráticos, militarizado, monárquico y opresivo hacia los distintos pueblos atrapados por este orden institucional. Nos vemos obligados a sufrir un orden ideado y dirigido por y para las elites  españolas,  seguidoras del régimen franquista. La constitución se utiliza como base jurídica e ideológica para legitimar al régimen del 78, de hecho esta constitución está totalmente ideada para crear un ambiente seguro para los partidos constitucionalistas.  Así dicha constitución crea un orden casi inalterable y conservador, donde los cambios y transformaciones son inviables. 
Por eso se utiliza la transición como referente democrático y de libertad, cuando la única alternativa que se planteaba a la constitución era el franquismo y no dieron voz a otras posibilidades. El estado español, los medios de comunicación y las elites políticas y culturales hicieron su papel a lo largo de estas décadas, difundiendo el espíritu de la transición y reprimiendo a los movimientos políticos contrarios a esta. 
Por ello desde la juventud representante de la izquierda leonesa, anticapitalista y feminista, y por ende revolucionaria,  creemos en la lucha por la soberanía popular, creemos que destruir el régimen del 78 y sus normas del juego sería un primer paso para alcanzar la libertad. 
Desobedezcamos a las instituciones, rompamos con la hegemonía de la burguesía española, deslegitimemos la constitución que nos niega el derecho a existir y a vivir en verdadera democracia y libertad y ejerzamos la solidaridad y el apoyo mutuo entre  los distintos pueblos.
¡Rompamos su régimen!