¿Qué ye Ruchar?

[LLI]
RUCHAR Mocedá Llionesa, ye una organización sociopolítica que xurde por esmeru de la xuventú llionesa, con sensibilidades d'esquierda, pa organizase y entamar acciones encaminadas a defender los intereses de la mocedá que día a día vese acoquinada y ensín futuru na sua tierra. Por eillo la lluita pola soberanía del País Llionés ye'l puntu fuerte de los fines de la organización, siempres guiada por deillos intereses cumo son el llaicismu, el socialismu, el feminismu, el llionesismu, l'internacionalismu, l'antifacismu y el dreitu d'autodetermín.
Cumo referente de la nuesa organización alcuéntrase AGORA País Llionés, colectivo que foi mentor de RUCHAR y que por sou trabayu viéu curiosu exudar a la xuventú llionesa a organizase nun aniciu. Por ende caltenemos una afinidá crara con AGORA País Llionés, debíu a que la sua lluita nestos años tá siendo un exempru a siguir nel nuesu país.


[CAS]
RUCHAR Mocedá Llionesa, es una organización sociopolítica que surge por iniciativa de la juventud leonesa, con sensibilidades de izquierda, para organizarse y comenzar actuaciones encaminadas a defender los intereses de la mocedad que día a día se ve arrinconada y sin un futuro en su tierra. Por ello la lucha por la soberanía del País Leonés es el punto fuerte de los objetivos de la organización, siempre guiada por diversos intereses como son el laicismo, el socialismo, el feminismo, el leonesismo, el internacionalismo, el antifascismo y el derecho de autodeterminación.
Como referente de nuestra organización se encuentra AGORA País Llionés, colectivo que ha sido mentor de RUCHAR y que a ráiz de su trabajo vio adecuado ayudar a la juventud leonesa a organizarse en un principio. Por ello mantenemos una afinidad clara con AGORA País Llionés, ya que su lucha durante estos años es un ejemplo a seguir en nuestro país.


[GAL]
RUCHAR Mocedá Llionesa, é unha organización sociopolítica que xorde por iniciativa da mocidade lionesa, con sensibilidades de esquerda, para organizarse e comezar actuacióis encamiñadas a defender os intereses da mocidade que día a día se ve acurrunchada e sen un futuro na súa terra. Por iso a loita pola soberanía do País Lionés é o punto forte dos obxectivos da organización, sempre guiada por diversos intereses como son o laicismo, o socialismo, o feminismo, o lionesismo, o internacionalismo, o antifascismo e o dereito de autodeterminación.
Como referente da nosa organización atópase AGORA País Llionés, colectivo que foi mentor de RUCHAR e que por mor do seu traballo viu adecuado axudar á mocidade lionesa a organizarse nun principio. Por iso mantemos unha afinidade clara con AGORA País Llionés, xa que a súa loita durante estes anos é un exemplo a seguir no noso país.