miércoles, 8 de marzo de 2017

Fuelga educativa 9M

[LLI]

Esti 9 de marzu preséntasenos una nueva fuelga educativa, que pola primer vez dende 2013 incluye tamién a profesores y personal alministrativu, además del alumnado.


Reclámase la derogación de la LOMCE en secundaria, una llei craramente partidista y reacionaria, que da mas pesu a la relixión y que cuenta con un contenidu altamente clasista, llimitandobla educación a unos poucos. Lo mesmu pasa na universidá cola prósima implantación del 3+2, que convertirá los grados en papel moyau nel mercáu llaboral, faciendo necesariu cursar unos masters con unos precios inasumibles pa los fiyos de la cras trabayadora. Amás tamién reclamamos el fin de las práuticas non remunerás, pues nun son más qu'una forma d'esplotación llaboral maquillá.


La situación del Pais Llionés ye especialmente grave: estamos nel marcu de la comunidá autónoma de Castiella y Llión, cola matriculas universitarias mas caras del estau español, con varios grados na universidá de Llión --la cual foi catalogá cumo la peor universidá pública del estáu-- agonizando y cola privatización d'espacius universitarios na universidá de Salamanca. Por outru llau los institutos rurales cada vez tienen una situación mas precaria, lo cual ye un agravante nun contestu tan rural cumo'l del País Llionés.

Por eillo dende Ruchar Mocedá Llionesa, vos animamos a secundar la fuelga y acudir a la manifestación mas cercana al tou centru d'estudios.

¡ORGANÍZATE Y LLUITA!

Manifestaciones nel Pais Llionés:
Llión: 11:30 Campa de Biolóxicas, 12:00 Catedral, 19:00 Praza Botines (concentración)
Zamora: 12:00 Pirulo de La Marina
Salamanca: 18:00 Praza mayor
Ponferrada: 12:00 Praza de Lazurtegui

[CAS]

Este 9 de marzo se nos presenta una nueva huelga educativa, que por primera vez desde 2013 también incluye a profesores y personal administrativo, además del alumnado.

Se reclama la derogación de la LOMCE en secundaria, una ley claramente partidista y reaccionaria, que da más peso a la religión y que cuenta con un contenido altamente clasista, limitando la educación a unos pocos. Lo mismo pasa en la universidad, con la próxima implantación del 3+2, que convertirá a los grados en papel mojado en el mercado laboral y hará necesario cursar unos masters con unos precios inasumibles para los hijos de la clase trabajadora. Además, también reclamamos el fin de las prácticas no remuneradas, pues no son más que una forma más de explotación laboral maquillada.

La situación del País Llionés es especialmente grave: estamos en el marco de la Comunidad autónoma de Castilla y León, con las matrículas universitarias más caras del Estado español, con varios grados en la Universidad de León –la cual ha sido catalogada como la peor universidad pública del Estado- agonizando y con la privatización de espacios universitarios en la Universidad de Salamanca. Por otro lado, los institutos rurales cada vez tienen una situación más precaria, lo cual es un agravante en un contexto tan rural como el del País Llionés.

Por ello, desde Ruchar Mocedá Llionesa os animamos a secundar la huelga y a acudir a la manifestación más cercana a tu centro de estudios 

¡ORGANIZATE Y LUCHA!

Manifestaciones en el País Llionés:
León: 11:30 Campa de Biológicas, 12:00 Catedral, 19:00 Plaza Botines (concentración)
Zamora: 12:00  Pirulo de La Marina
Salamanca: 18:00 Plaza Mayor
Ponferrada: 12:00 Plaza de Lazurtegui


[GAL]

Este 9 de marzo preséntasenos unha nova folga educativa, que por primeira vez dende 2013 tamén inclúe a profesores e persoal administrativo, ademais do estudantado.
Reclámase a revogación da LOMCE en secundaria, unha lei claramente partidista e reaccionaria, que dá máis peso á relixión e que conta cun contido altamente clasista, limitando a educación a uns poucos. O mesmo pasa na universidade, coa próxima implantación do 3+2, que converterá aos graos en papel mollado no mercado laboral e fará necesario cursar uns másters cuns prezos inasumibles para os fillos da clase traballadora. Ademais, tamén reclamamos o fin das prácticas non remuneradas, pois non son máis que unha forma máis de explotación laboral maquillada.

A situación do País Lionés é especialmente grave: estamos no marco da Comunidade autónoma de Castela e Lión, coas matrículas universitarias máis caras do Estado español, con varios graos na Universidade de Lión -a cal foi catalogada como a peor universidade pública do Estado- agonizando e coa privatización de espazos universitarios na Universidade de Salamanca. Doutra banda, os institutos rurais cada vez teñen unha situación máis precaria, o cal é un agravante nun contexto tan rural como o do País Lionés.

Por iso, dende Ruchar Mocedá Llionesa animámosvos a secundar a folga e a acudir á manifestación máis próxima ao teu centro de estudos.

ORGANIZATE E LOITA!

Manifestacióis no País Lionés:
Lión: 11:30 Campa de Biolóxicas, 12:00 Catedral, 19:00 Praza Botines (concentración)
Zamora: 12:00  Pirulo da Mariña
Salamanca: 18:00 Praza Maior

Ponferrada: 12:00 Praza de Lazurtegui