miércoles, 19 de abril de 2017

Fiesta de Resistencia 23 d'abril

Este domingo, nos encontramos ante otro 23 de abril, otro aniversario de la Revuelta de los Comuneros, otra fiesta nacional de Castilla, que otro año más, sigue sin ser nuestra fiesta.



Aunque no rechazamos el significado histórico de esta fecha, sí que rechazamos el significado político que ciertas organizaciones que están detrás de la fiesta le quieren dar, en el contexto de un planteamiento territorial negador de nuestra identidad que comparte mucho con lo que otros pretenden hacer metiendo con calzador un sentimiento “castellanoleonés”.




Por ello, diversas organizaciones de izquierda leonesa, entre las que nos encontramos nosotros, Ruchar Mocedá Llionesa, vimos la necesidad de crear un espacio leonesista para esta fecha, una fiesta de resistencia.

Por ello, os invitamos a pasaros por el bar Ret Marut, en León, donde se realizarán diversas actividades a partir de las 8 de la tarde del domingo 23 de Abril.




¡Os esperamos!




¡Pais Llionés llibre!

Esti domingu, atopámosnos delante d'outru 23 d'Abril, outru aniversariu de la Revuelta los Comuneros, outra fiesta nacional de Castiella, que outru añu más, sigue ensín ser la nuessa fiesta.

Anque nun refugamos el significáu hestóricu d'esta feitha, sí que refugamos el significáu políticu que ciertas organizaciones que tan alrodiu la fiesta ye quieren dar, nu contestu d'un prantegamientu territorial ñegador de la nuessa identidá que comparte muithu conu qu'outros pretenden fazer metiendo a vueltas un sentimientu "castellanoleonés".

Por eillu, deillas organizaciones d'esquierda llionesa, entre las que nos atopamos nós, Ruchar Mocedá Llionesa, vimos la necesidá de creyar un espaciu llionesista pa esta feitha, una fiesta de resistencia.
Por eillu, convídamosvos a passavos pol bar Ret Marut, en Llión, onde se van rializar deillas autividaes dende las 8 de la tarde del domingu 23 d'Abril.


¡Asperámosvos!



¡País Llionés llibre!


No hay comentarios:

Publicar un comentario